Friday, February 15, 2019

یک آپارتمان با طرح سرمایه‌گذاری در ترکیه برای فروش در استانبول - برنامه پرداخت رایگان ۳ سال

Affordable Investment Apartments  In Istanbul - On-site shopping centre


خانه‌های ترکیه از ارائه این طرح خارج از طرح ارزش برای آپارتمان‌های سرمایه‌گذاری در استانبول برای فروش، واقع در بخش اروپایی شهر نزدیک به بزرگراه‌های حوالی of بسیار خشنود هستند.


Esenyurt یکی از حومه‌های مدرن استانبول است که بخشی از آنچه گفته می‌شود "استانبول جدید" است که در سال‌های اخیر پس از یک برنامه بازسازی بزرگ با حمایت دولت ترکیه که این منطقه را به مکان بسیار مطلوبی برای زندگی تبدیل کرده‌است، رشد کرده‌است.



این ناحیه ایده‌آل برای زندگی با میزبان امکانات رفاهی محلی با بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از نیروی کار شهری کوچک‌تر که از رسیدن آسان به دفتر کار لذت می‌برند، به خصوص با پیوندهای شهری عالی، داشتن خدمات حمل و نقل عمومی بسیار عالی که به مرکز و بسیاری از مناطق دیگر در هیچ زمانی دسترسی ندارند.



تحولات اخیر بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را دیده‌اند که ویژگی‌های بسیاری را خریداری می‌کنند که می‌دانند that یکی از مکان‌ها برای زندگی با مکان مرکزی ایده‌آل آن است که نزدیک به پروژه کانال جدید استانبول واقع شده‌است که باعث افزایش قیمت املاک در منطقه در آینده خواهد شد.



مکان و جزئیات پروژه



این توسعه مدرن جدید آپارتمان‌های لوکس برای فروش در Esenyurt را می توان تنها ۸۰۰ متر از بزرگراه E - ۵ و درست در جاده اتصال TEM، که هم اکنون در حال ساخت یک توسعه دهنده مشهور با تاریخ تکمیل برنامه‌ریزی‌شده دسامبر ۲۰۱۹ است، یافت.



فرودگاه آتاتورک در کم‌تر از ۲۰ دقیقه با Taksim ارتباط خوبی به خریداران خواهد داد و چندین مرکز خرید چندین طبقه، مدارس بولینگ و فعالیت‌های مختلف children's، مدارس ابتدایی تا سطح دانشگاهی و چندین بیمارستان عالی پیدا خواهد کرد، که بسیاری از آن‌ها می‌توانند با طیف گسترده‌ای از خدمات حمل و نقل عمومی نیز به دست آیند.



این ناحیه فورا فروشگاه‌های بزرگ، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها و غیره را تامین کرده‌است و همه این مناطق برای خانواده‌ها، دانشجویان، کارگران یقه سفید، معلمان و کارگران بیمارستان و غیره برای زندگی در سراسر سال ایده‌آل هستند.



این مجتمع در منطقه‌ای وسیع از ۲۶، ۰۰۰ متر مربع ساخته شده‌است و شامل چهار برج مسکونی منفرد از ۱۵ تا ۲۹ طبقه با یک مرکز خرید سایت با ۶۰ فروشگاه است که فروشگاه‌های معروف مارک دار، سوپرمارکت، کافه‌ها و رستوران‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

No comments:

Post a Comment