Sunday, February 24, 2019

آپارتمان 6 خوابه در ترکیه املاک و مستغلات - ویلا با استقبال معتبر استانبول با باغ های خصوصی بزرگ

Private Countryside Istanbul Villa - Zekeriyakoy - Family lounge with garden access

خانه های ترکیه بسیار مفتخر به ارائه این ویلا معتبر 6 خوابه در استانبول برای فروش هستند، واقع در یک مکان دیدنی فوق العاده در منطقه ثروتمند Sariyer در طرف اروپایی شهر است.


ساریایور به چندین حوزه تقسیم شده و به عنوان یک کشور ثروتمند و معتبر به شمار می رود؛ بعضی از محله های آن در سواحل خانه بسفروس به تعدادی املاک در کنار ساحل، برخی در ساحل دریای سیاه، برخی از نزدیک به کسب و کار مرکز ماسلاک و برخی از آنها که تقریبا به وسیله حومه سبز سرسبز احاطه شده اند، همه در یک منطقه وسیع به شمال مرکز شهر معروف گسترش می یابد.

اکثر این محله ها توسط نخبگان استانبول ترجیح می دهند که زندگی سالم را از ترافیک و گردشگری پر از مناطق مرکزی شهر، تنفس در هوای تمیز تازه و اغلب از خانه های لوکس با منظره های شگفت انگیز طبیعت یا دریا لذت ببرند همه امکانات راحتی محلی و دسترسی آسان به شهر و مرکز کسب و کار دارند.

Zekeriyakoy یکی از مناطق حومه حیرت انگیز Sariyer است، خانه هایی که اغلب بسیار نزدیک به بزرگ جنگل بلغارستان و منطقه پارک ملی هستند، هر چند هرگز از سواحل بسفر برای ناهار خوری یا دریای سیاه برای برخی از بهترین استانبول سواحل، همراه با ایده آل برای همه سه فرودگاه استانبول، از طریق یک رانندگی از 45 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد.

جزئیات ملک

این ویلای خیره کننده و بسیار اختصاصی برای فروش در Zekeriyakoy در یک مکان آرام و دوست داشتنی نزدیک به جنگل بلگراد واقع شده است، در حالیکه در رانندگی آسان بین مدرسه بین المللی بریتانیا و مرکز پزشکی Zekeriyakoy Acibadem، همراه با بازار محلی، سوپرمارکت ها و رستوران ها و غیره و تنها 1.5 کیلومتر تا ساحل بسفر.

روستا نزدیک بزرگراه شمالی است که ارتباط مستقیمی با فرودگاه جدید سوم، دیگر بزرگراه های بزرگراه و پل های بسفر فراهم می کند، که از دسترسی گسترده ای به طول و عرض جغرافیایی شهر برای رسیدن به مراکز تجاری، تمام جاذبه ها و تعدادی از مراکز خرید عالی نیز هست.

در محوطه ای بزرگ از 2200 متر مربع، تمام دیوارهای دیوار، دیوار و بسیار خصوصی با باغ های زیبایی منظر و بسیار خوب نگهداری شده، در محاصره تعداد زیادی از درختان بالغ، با چمن سبز تقریبا بولینگ سبز با نور مرکزی باغ، خیره کننده باغ های راک با بوته های مختلف و گیاهان گلدار که همه در مقابل ویلا و تراس چوبی بزرگ آن قرار دارد و دارای یک استخر کوچکی است و بسیاری از فضای زندگی در فضای باز برای لذت بردن از صدای پرندگان محلی و نسیم با سوت زدن از طریق شاخه ها از درختان، بهشت ​​کوچک خود را در شهر بزرگ استانبول.

No comments:

Post a Comment